Wysokiej jakości błotnik rowerowy Producent: SIMPLA wymiar: 24" - 28" Materiał: plastik Kolor: czarny Do naszej oferty wkraczają zupełnie świeże kategorie akcesoriów i części rowerowych, dla wszystkich Was - roweromaniaków.
Zapraszamy do rajdu po kategoriach, gdzie każdy miłośnik dwóch kółek zdoła znaleźć coś dla siebie i zaopatrzyć się w świeże gadżety. Dobór błotnika rowerowego wydaje się być z pozoru nietrudnym zadaniem. Błotniki dla niektórych są niepotrzebnym ciężarem niewiele estetycznym dodatkiem, dla innych natomiast stanowią podstawowy element wyposażenia.
Błotnik z założenia nie jest sprzętem niełatwym – ma ochronić zarówno rowerzystę jak i rower przez zachlapaniem i błotem wystrzeliwanym spod obracających się kół. Obecna oferta błotników jest na tyle rozmaita, iż warto staranniej przyjrzeć się oferowanym produktom i wybrać ten, który nie tylko poprawnie ochroni użytkownika, ale i będzie należycie dostosowany do posiadanego roweru.
Dlatego również warto zastanowić się, w jakich warunkach będzie używany i jaki oraz materiał wykonania będzie dla nas zadowalający. Na co zwrócić uwagę przy wyborze błotnika? zarys wielkość - im szersza opona tym obszerniejszy rozbryzg, stąd również należy zadbaćdostosowany błotnik nie był zbyt wąski mocowanie - należy przyjrzeć się ramie i widelcowi w posiadanym rowerze; większość ram rowerowych (w tym górskich) niepowtarzalne, często gwintowane otwory, umożliwiające przykręcenie błotnika.
Z przodu otwór ten mieści się w tzw. Podkowie, czyli elemencie amortyzatora, który odpowiada za usztywnienie całej konstrukcji. Jakie błotniki wynajdziemy na rynku? 1. Błotniki do rowerów miejskich (tzw.
holendrów) i turystycznych z reguły wytworzone są z tworzywa nienaturalnego albo w droższych wersjach z metalu. Mają mocowania do tylnych widełek i przedniego widelca, a także dodatkowe mocowania do zacisków koła, które usztywniają błotniki zapobiegając latanie na boki.
wyposażone na końcu błotnika w wielkie chlapacze jeszcze bardziej broniące przez rozbryzgującą się spod kół wodą. 2. Błotniki przednie montowane pod koronę widelca z zasady montowane dzięki elementowi rozporowemu.
przeważnie posiadają możliwość odpięcia błotnika od elementu mocującego- dzięki czemu łatwiej je umyć. Należy sprawdzić czy dany bagażnik będzie pasował do naszego widelca/amortyzatora, ale szczególnie w sprzedaży można znaleźć uniwersalne błotniki.
3. Błotnik przedni mocowany do otworu na koronie widelca Mocowany jest w ten sam sposób co błotnik do roweru typu „holender", z tym że brak mu dodatkowych mocowań. Poprzez to może dojść do odkręcania się śruby mocującej i ruszania się błotnika na boki, wada ta jest bardzo uciążliwa przy źle dostosowanych pakietach.
4. Błotnik mocowany do ramy roweru Dla tych, którzy nie chcą albo nie posiadają możliwości zamontowania błotnika do widelca. Jest to bardzo uniwersalne rozwiązanie pasujące do każdego roweru, błotnik jest mocowany na gumowe opaski,...