Mechanizm korbowy FC-M371 44 x 32 x 22T 9 rz. 175 mm czarny
Mechanizm korbowy z grupy Altus dedykowany jest do obsługi napędów rowerowych 3 x 9 przełożeń.
Model FC-M371 jest asygnowany do rowerów górskich o zróżnicowanych rozmiarach kół.
posiada tarcze z przełożeniami 44 x 32 x 22 zęby.
Współpracuje z osią suportu Shimano na kwadrat o długości 123 mm.
Producent: Shimano
Grupa produktowa: Altus
Model: FC-M371
Obsługiwana ilość przełożeń: 9 przełożeń
Największa zębatka: 44 zębów, stalowa
Środkowa zębatka: 32 zębów, stalowa
Najmniejsza zębatka: 22 zęby, stalowa
Długość ramienia: 175 mm
dedykowana długość osi suportu: 123 mm
kanon mocowania: Kwadrat (np. Shimano BB-UN26 lub BB-UN100)
Osłona łańcucha: TAK
Średnica gwintu do mocowania pedałów: 9/16"
Średnia waga towaru: 1000 g
W komplecie: śruby M8
zastosowane technologie Shimano:
Zintegrowana kompozycja tarcz SG-X, przednia przerzutka Wide Link i łańcuch HG. Te części współpracują ze sobą, aby poprawić kontrolę nad łańcuchem w celu zapewnienia precyzji i niezawodności zmiany przełożeń z przodu, które są istotnie przydatne w sytuacji arcytrudnej jazdy terenowej.
MEGA-9 LITE to lekkie pedałowanie z produktywnym napędem. System ten cechują trzy atrybuty: adekwatne przełożenie dla każdego rozmiaru koła - im większe koło, tym większy zakres kaset konieczny do utrzymania lekkiego pedałowania. Progresywny system zmiany przedniego przełożenia - kompilacje przełożeń dostosowane do każdego rozmiaru koła tak,zniżyć liczbę korygujących zmian przełożeń z tyłu przy niedużej różnicy przełożeń z przodu. Poprawiony prześwit opony rozszerzający manewrowość - przekonstruowana przerzutka przednia dająca możliwość zmniejszenia rozstawu kół w ramie.
Przednia i Tylna Indeksowana Zmiana Przełożenia DUAL SIS - elementy systemu, takie jak mechanizm indeksowania wbudowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i swobodnie pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM. Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został zastosowany również w przerzutce przedniej. Dzięki temu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i komfortowojsza.