OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157
OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157
OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157

OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157

Ostatnia cena
54,99 zł

Informacje o produkcie

Na obecną chwilę nie jest możliwe znalezienie w systemie BikeTOP ofert dla towatu o nazwie OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157, który należy do sekcji opony i dętki do roweru. Ostatnio widziana cena to 54,99 zł i została odnotowana w systemie 26.04.2024. Zapraszamy do odwiedzenia porównywarki wkrótce.

Zobacz opis produktu
  • Cechy:
  • Opony i dętki do roweru
  • Continental
  • opona

Opis OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157

RIDE Tour - Wszechstronna, bezpieczna i trwała.

Ride Tour odświeżona wersja bardzo udanej opony TourRide.

Continental zastosował lepszą wersję pasa antyprzebiciowego i stanowczo powiększył gęstość oplotu jeszcze bardziej poprawiając oporność opony na przebicia.
RideTour zagwarantuje wszystko, co powinna mieć prawdziwa opona na trasy turystyczne - i to na wysokim poziomie bezpieczeństwa.

Bieżnik na wszystkie rodzaje nawierzchni, obowiązkowo pas broniący przed przebiciem i pokaźna żywotność powodują, iż jest to nieprzeciętne rozwiązanie dla rowerzystów pokonujących tysiące kilometrów niezależnie od warunków.


atrybuty:

rozmiar: 28" x 1,6"

Etrto: 42-622

Pasek odblaskowy: NIE

Współpraca z dynamem: TAK

typ: drutówka

Przeznaczenie: trekking; miasto; codzienne dojazdy do pracy

Zalecane ciśnienie powietrza: 3,4 BAR (50 PSI) - 4,5 BAR (65 PSI)

Gęstość oplotu: 3 warstwy => 180 TPI

Nr katalogowy artykułu: 0101157

Średnia waga: ~770 g

Extra puncture belt – Brak dodatkowych zmartwień w ciągu dnia

Rowerzyści poszukujący godnego zaufania towarzysza w rutynowych przejażdżkach, z pewnością skierują się w stronę opony z systemem Extra PunctureBelt. Ta dodatkowa powłoka utwardzonej gumy, a także wzmocnienia boczne gwarantują wysoki poziom ochrony przed przebiciem oraz zniszczeniem boków wskutek obtarć. Gdy wytrzymałość opony jest naszym priorytetem nie trzeba szukać dalej.

ECO – opony które oszczędzają prąd

Opony Continental z logo ECO czerpią ze stuletniego doświadczenia w konstruowaniu opon do skuterów i motocykli. Zostały opracowane do rowerów elektrycznych rozwijających szybkości do 25 km/h. Gwarantują niskie opory toczenia i wysoką oporność na przebicia. Testowane są na e-bike’ach, by zapobiec przedwczesnemu zużyciu na skutek uzupełniającej siły napędowej. Niektóre opony, takie jak Top CONTACT II, mają w dodatku dokument ECE-R 75, oznacza to, iż mogą być stosowane w prędkich rowerach elektrycznych, do prędkości 50 km/h.

dopasowanie wymiaru opony do rozmiaru obręczy (ETRTO)

W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C albo 26 x 2,4 nie podaje jasnych danych o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w sytuacji jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie marka Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten wariant obręczy pewniej utrzymuje oponę, bardzo przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. Haczyk), a także średnicę obręczy (rozmiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć przy pomocy suwmiarki, mierząc odległość pomiędzy odkształconymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można dostać od organizacji ETRTO.

Ciśnienie powietrza w ogumieniu

Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, trwałość i opór toczenia roweru. Opona może działać poprawnie tylko w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz pojemności i wagi układu rower/rowerzysta, także przeznaczenie opony jest tu wyraźne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza przekazany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, zwiększa się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się w dodatku minimalne pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie powoduje, że opona jest bardzo twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy nieraz je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W przypadku używania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą.

Waga opon

Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi przekazanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, koniecznej w procesie ręcznej produkcji. Waga przekazana w katalogu jest określana podczas stworzenia kolekcji przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, realne są odchylenia do 10 % w stosunku do informacji katalogowych.

Co to jest TPI? budowa osnowy – budowa głównego oplotu.

Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy tworzone z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon korzystnie łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą oporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o oryginalnych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się dzianiny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Szczególnie znikomy splot dzianiny powoduje, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to obszerniejsza odporność na przecięcie i pokaźniejsza wytrzymałość opony. Dobór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i powiększenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia stosowane są różnorodne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, użytkowany w rodzinie opon Plus, a także tkaninowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technologicznej. Podawana jest ilość warstw, suma TPI i typ ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy dzianiny 60 TPI z dopełniającą ochroną Vectran™ Breaker.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157
Kategoria Opony i dętki do roweru
Marka CONTINENTAL
EAN 4019238693478
Rodzaj opona
Aktualnych ofert 0
Najniższa cena -
Najwyższa cena -
W bazie od 13.12.2018
Data aktualizacji 26.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu -

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala użytkownikowi na analizę wartości towaru w czasie.

Bardzo nam przykro, na chwilę obecną nie ma dostępnych danych o historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Daj nam znać, co o nim sądzisz.

Niestety, jeszcze nikt nie ocenił OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157. BBądź pierwszy i powiedz co myslisz!

Znalezione oferty

Zaprezentowane poniżej ceny dla OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157 CONTINENTAL nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenach sklepu i dodaj do prezentowanej ceny możliwy koszt przesyłki. Odświeżanie listy propozycji cenowych następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Bardzo przepraszamy, ale chwilę obecną nie udało się znaleźć żadnych ofert dla OPONA CONTINENTAL RIDE TOUR 28 X 1.6 CZARNA DRUT 622 X 42, CO0101157.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Opony i dętki do roweru

...