Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47)
Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47)
Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47)

Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47)

Ostatnia cena
69,99 zł

Informacje o ofertach

W tej chwili produkt Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47) z sekcji opony i dętki do roweru nie znajduje się w żadnym sklepie w systemie BikeTOP. Cena, po której był możliwy 69,99 zł została odnotowana 26.04.2024. Sprawdź dostępność produktu w przyszłym terminie.

Zobacz opis produktu
  • Cechy:
  • Opony i dętki do roweru
  • Continental
  • opona

Opis Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47)

RIDE Tour - Wszechstronna, bezpieczna i trwała.

Ride Tour odświeżona wersja szczególnie udanej opony TourRide.

Continental zastosował lepszą wersję pasa antyprzebiciowego i znacząco rozszerzył gęstość oplotu jeszcze bardziej udoskonalając niepodatność opony na przebicia.
RideTour gwarantuje wszystko, co powinna posiadać prawdziwa opona na trasy turystyczne - i to na wysokim poziomie bezpieczeństwa.

Bieżnik na wszystkie typy nawierzchni, obowiązkowo pas broniący przed przebiciem i obfita żywotność sprawiają, iż jest to znakomite rozwiązanie dla rowerzystów pokonujących tysiące kilometrów niezależnie od warunków.


parametry:

rozmiar: 26" x 1,75"

Etrto: 47-559

Pasek odblaskowy: NIE

Współpraca z dynamem: TAK

E-Bike: TAK (typowa szybkość do 25 km/h)

typ: drutówka

Przeznaczenie: trekking; miasto; codzienne dojazdy do pracy

Zalecane ciśnienie powietrza: 3,1 BAR (45 PSI) - 4,0 BAR (58 PSI)

Gęstość oplotu: 3 warstwy => 180 TPI

Nr katalogowy produktu: 0101148

Średnia waga: 790 g

Extra puncture belt – Brak dodatkowych zmartwień w ciągu dnia

Rowerzyści poszukujący godnego zaufania towarzysza w rutynowych przejażdżkach, bez wątpienia skierują się w stronę opony z systemem Extra PunctureBelt. Ta dodatkowa warstwa utwardzonej gumy, a także wzmocnienia boczne zapewniają wysoki poziom ochrony przed przebiciem, a także uszkodzeniem boków wskutek obtarć. Gdy wytrzymałość opony jest naszym priorytetem nie trzeba szukać dalej.

ECO – opony które oszczędzają prąd

Opony Continental z logo ECO czerpią ze stuletniego doświadczenia w konstruowaniu opon do skuterów i motocykli. Zostały opracowane do rowerów elektrycznych rozwijających prędkości do 25 km/h. Gwarantują niskie opory toczenia i wysoką oporność na przebicia. Testowane są na e-bike’ach, żeby zapobiec przedwczesnemu zużyciu na skutek uzupełniającej siły napędowej. Niektóre opony, takie jak Top CONTACT II, posiadają także certyfikat ECE-R 75, oznacza to, iż mogą być używane w prędkich rowerach elektrycznych, do szybkości 50 km/h.

dopasowanie rozmiaru opony do rozmiaru obręczy (ETRTO)

W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja technologiczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Dane te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania wymiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych danych o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy za każdym razem korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten typ obręczy pewniej utrzymuje oponę, istotnie przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w sytuacji obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (rozmiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. Haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między odkształconymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.

Ciśnienie powietrza w ogumieniu

Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, odporność i opór toczenia roweru. Opona może działać dobrze tylko w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz objętości i wagi układu rower/rowerzysta, dodatkowo przeznaczenie opony jest tu znaczne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza przekazany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, powiększa się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się jeszcze nieznaczne pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie powoduje, iż opona jest wyjątkowo twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy nieraz je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W przypadku wykorzystywania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą.

Waga opon

Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi podanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, koniecznej w procesie ręcznej produkcji. Waga podana w katalogu jest określana podczas stworzenia serii przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, realne są odchylenia do 10 % w stosunku do informacji katalogowych.

Co to jest TPI? budowa osnowy – budowa głównego oplotu.

Osnowa jest głównym oplotem wszelkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Producent Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy tworzone z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon korzystnie łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o oryginalnych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się dzianiny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Wyjątkowo niewielki splot dzianiny sprawia, iż opona jest rozciągliwa i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to pokaźniejsza niepodatność na przecięcie i większa trwałość opony. Dobór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i rozszerzenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia używane są różnorodne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, użytkowany w rodzinie opon Plus, a także dzianinowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technologicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i rodzaj ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47)
Kategoria Opony i dętki do roweru
Marka CONTINENTAL
EAN 4019238693553
Rodzaj opona
Aktualnych ofert 0
Najniższa cena -
Najwyższa cena -
W bazie od 13.12.2018
Data aktualizacji 26.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu -

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwoli Ci podejmować.

Przepraszamy, obecnie brak aktualnych danych z historią cen produktu Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47).

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla nas istotna! Dodaj recenzję produktu.

Jeszcze nikt nie ocenił Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47). BBądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty

Ceny ofert dla Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47) CONTINENTAL, które są pokazane poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów dostawy. Zanim zdecydujesz, gdzie dokonać zakupu, zapoznaj się z opiniami o sklepie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Odświeżanie katalogu ofert następuje co kilkanaście minut.

  • Niestety, nie znaleziono żadnych ofert dla Opona Continental Ride Tour 26" x 1,75" (559-47). Wróć do nas za jakiś czas!

Produkty powiązane

Inne w kategorii Opony i dętki do roweru

...