Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577
Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577
Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577

Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577

Ostatnia cena
139,99 zł

Informacje o ofertach

Aktualnie nie jest możliwe odnalezienie w sklepach BikeTOP ofert dla produktu o nazwie Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577, który należy do dziale opony i dętki do roweru. Ostatnio widziana cena wynosiła 139,99 zł i została zanotowana w bazie dnia 26.04.2024. Zapraszamy do odwiedzin BikeTOP wkrótce.

Zobacz opis produktu
  • Cechy:
  • Opony i dętki do roweru
  • Continental
  • opona

Opis Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577

Opona Continental Ruban 29"x2,10" czarna, zwijana, TR

Ruban to nowa opona od Continental przeznaczona do rowerów E-Bike MTB.

przypasowana do rowerów rozwijających szybkość do 25 km/h - E25

Profil opony został zbudowany w ten sposób, by środek opony zapewniał niski opór toczenia, a boki opony zapewniały korzystną przyczepność w zakrętach.

wspaniale sprawdzi się w trakcie jazdy w mieście, dojazdów do pracy, wycieczki na ścieżkach rowerowych jak i na leśnych duktach i single trackach.

Podwyższone kostki boczne korzystną przyczepność w zakrętach, a obniżony bieżnik na czole opony powoduje lekką i cichą jazdę na wprost.

Opona ta jest rewelacyjnym rozwiązaniem, które łączy w sobie właściwości opon terenowych z miejskimi.

zapewnia to mniejsze zużycie energii bez obniżenia trakcji.

Jest tak zwanym allrounderem, która pasuje praktycznie na każdy teren, od wymagających tras górskich po miejski zgiełk.

najmocniej trwała mieszanka produkowana poprzez Continental - PureGrip Compound

Trójwarstwowa osnowa zapewni wysoką trwałość i odporność na przebicia.

dodatkowo opona jest zwijana, dlatego nadzwyczajnie pasuje do systemów Tubeless Ready (bezdętkowych).


Producent: Continental

Model: Ruban

wymiar: 29" x 2,1"

ETRTO: 54-622

typ: zwijana

Przeznaczenie: MTB, Trail, All Mountain, Cross Country, miasto
Pasek odblaskowy: NIE

E-Bike: TAK (charakterystyczna prędkość do 25 km/h)

Ciśnienie powietrza: 4 bar (58 PSI)

Gęstość oplotu: 3 warstwy => 180 TPI

Nr katalogowy towaru: 0150577

Średnia waga: ~ 700 g

PureGrip Compound

Ta technologia wytworzona na bazie mieszanki krzemionkowej oryginalnie była asygnowana na rynek wyczynowy, jednak po intensywnych pracach w dziale badań Continental i rozwoju w fabryce w Korbach opracowano innowacyjną nową mieszankę z wybitnymi właściwościami łączącymi przyczepność i zdolność jazdy w niełatwym terenie. Ta nowa mieszanka gumy, której nadano jasną nazwę „PureGrip” (z ang. Czysta przyczepność) stoi tuż poniżej BlackChili Compound i wykorzystywana jest w wyczynowych produktach zarówno w sektorze rowerów szosowych, jak i górskich. Mieszanka ta gwarantuje wspaniałą przyczepność, lecz jest także trwała i nad wyraz wytrzymała, ma wszystkie specyficzne cechy opon Continental.

Continental Shield Wall System

Łączy w sobie połączenie wysokiej ochrony przed przebiciem i niskiego oporu toczenia z niską masa opony.

Jest to osiągalne dzięki dodatkowej warstwie ochronnej, która składa się z drobno tkanego materiału krzyżowego

Tubeless Ready - niska waga, wysoka odporność.

Opona przygotowana do zastosowania w systemie bezdętkowym Tube Less.

konstrukcja osnowy jest potężna i wytrzymała na uszkodzenia i wnikanie ciał obcych.

zagwarantuje to wszechstronność zastosowania, niska waga i interesujący wygląd opon Tubeless Ready marki Continental.

ponadto opony produkowane w tej technice mogą być używane jako Tubeless albo z dętką.

Opona przeznaczona do zastosowania w rowerach elektrycznych.

dopasowanie rozmiaru opony do wymiaru obręczy (ETRTO)

W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental rozmiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja technologiczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania wymiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych danych o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w sytuacji jakichkolwiek wątpliwości należy za każdym razem korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie marka Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, nad wyraz przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. Haczyk) i średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o wymiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość pomiędzy zakrzywionymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można dostać od organizacji ETRTO.

Ciśnienie powietrza w ogumieniu

Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, wytrzymałość i opór toczenia roweru. Opona może działać prawidłowo tylko w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz pojemności i wagi układu rower/rowerzysta, na dodatek przeznaczenie opony jest tu istotne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza przekazany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, rozszerza się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się też śladowe pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie powoduje, iż opona jest niezwykle twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy niejednokrotnie je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W sytuacji używania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą.

Waga opon

Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi podanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, niezbędnej w procesie ręcznej produkcji. Waga podana w katalogu jest określana podczas stworzenia serii przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, osiągalne są odchylenia do 10 % w stosunku do danych katalogowych.

Co to jest TPI? konstrukcja osnowy – budowa głównego oplotu.

Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Budowa osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Marka Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy stworzone z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon prawidłowo łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą wytrzymałość w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o unikalnych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się dzianiny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Nad wyraz nieduży splot dzianiny sprawia, iż opona jest rozciągliwa i broni osnowę przed przebiciem. Swobodny splot tkaniny to pokaźniejsza oporność na przecięcie i obszerniejsza trwałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i rozszerzenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia wykorzystywane są różnorodne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, używany w rodzinie opon Plus, a także dzianinowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technologicznej. Podawana jest ilość warstw, suma TPI i typ ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy dzianiny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577
Kategoria Opony i dętki do roweru
Marka CONTINENTAL
EAN 4019238056303
Rodzaj opona
Aktualnych ofert 0
Najniższa cena -
Najwyższa cena -
W bazie od 15.04.2022
Data aktualizacji 26.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu -

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala Ci na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Obecnie nie mamy archiwalnych danych cenowych dla produktu Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. BBądź pierwszy i powiedz co myslisz!

Znalezione oferty

Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577 CONTINENTAL nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów zapakowania i wysyłki Przed zakupem, zorientuj się w renomie sklepu i nie zapomnij o możliwości pojawienia się innych kosztów. Aktualizacja katalogu propozycji cenowych następuje co kilkanaście minut.

  • Obecnie brak ofert dla Continental Opona rowerowa ruban 29 x 2.10 co0150577. Prosimy o chwilę cierpliwości, pracujemy nad updatem bazy danych.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Opony i dętki do roweru

...